Logowanie:

rejestracja

Twój koszyk:

jest obecnie pusty...
Przedział cenowy: wyszukiwanie zaawansowane
logo Miladesign logo Plastunion logo TEMO

Nowości, promocje oraz aktualności na Twój e-mail.
Zapisz się do naszego newslettera.

UWAGA!
w dniach od 8.07.2019 do 21.07.2019 nastąpi przerwa urlopowa zakładu produkcyjnego,
zamówienia złożone w tym okresie, będą realizowane w sierpniu 2019 roku.

Czyszczenie i konserwacja stelaży

 

Stelaże, wykonane są ze stali, pokrytej poliestrową farbą proszkową, przeznaczone do użytkowania wewnątrz budynków.

Ich czyszczenie polega na przecieraniu, zabrudzonych miejsc, wilgotną szmatką. Dopuszcza się stosowanie mieszaniny letniej wody z delikatnymi detergentami. Do czyszczenia stelaży nie należy stosować materiałów szorstki czy ściernych, rozpuszczalników, benzyny, acetonu, substancji żrących itp.

 

Wszystkie połączenia śrubowe stelaży, należy cyklicznie kontrolować i w miarę potrzeby eliminować powstałe luzy poprzez dokręcenie śrub.



  FORMULARZ REKLAMACYJNY:  PDF
 
 

Warunki gwarancji

1. Wyrób objęty jest 12-miesięczną gwarancją.

2. Wady produktu ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte bezpłatnie w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamowanego produktu.

3. W przypadku, gdy usunięcie wady nie jest możliwe lub wiązałoby się z nadmiernymi kosztami, Gwarant może wymienić produkt na nowy, o tej samej wartości.

4. Gwarancja nie obejmuje:

a) mechanicznego uszkodzenia wyrobu,

b) wad wyrobów, które powstały w wyniku przeróbek, zmian konstrukcyjnych oraz napraw dokonanych samodzielnie przez Nabywcę,

d) wad i uszkodzeń powstałych w wyniku użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem,

e) uszkodzeń wynikających ze skrajnych warunków klimatycznych lub czynników środowiskowych (np.: wilgoć, mróz, środki chemiczne itp.),

5. W przypadku wystąpienia usterki, użytkownik powinien dostarczyć produkt zabezpieczony przed uszkodzeniami w trakcie transportu,do sprzedawcy, u którego dany produkt zakupił.

6. Jeżeli w dniu dostawy są zastrzeżenia co do dostarczonego produktu, konieczne jest spisanie protokołu szkody w obecności kuriera lub przewoźnika i przesłanie go do Gwaranta wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym.

7. Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjne obejmuje obszar RP.

8. Gwarancja na towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową sprzedaży.

9. Dokonanie naprawy przez nieuprawnione osoby, użycie do naprawy nieoryginalnych części skutkuje utratą gwarancji

10. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie.

11. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami gwarancji mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

GWARANT:

 

Miladesign Tomasz Paszko, ul. Żelazna 9/77 15-297 Białystok, 85 664 74 30,office@miladesign.com.pl

NIP: 542-010-36-89 REGON:050033911




Ładowanie...

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym sklepie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest wPolityce prywatności

Zamknij